magyarcukrasz

magyarcukrasz

Fagylalt Marketing

Hogyan tehetjük vonzóbbá fagylatunkat?

2019. július 02. - magyar cukrász

Fagylaltozó vagy cukrászda nyitásához a sok apró részleten felül van egy elengedhetetlen dolog, ami nem más, mint a SZENVEDÉLY! Szándék a jobb alapanyag használatára, a legmodernebb technológiai vívmányok segítségül hívására és az állandó magas minőségre való törekvésre. 

A fagylalt kóstolási élményt számtalan tényező befolyásolja, de talán mindközül a legfontosabb a frissesség! Ideális esetben, helyben készül a fagylalt és mindig a napi fogyás szerint állítsuk be a termelési optimumot - lehetőleg ne előre dolgozva. Háttérhűtőben tárolva a fagylalt minősége, frissessége, krémessége meg sem közelíti a gépből kapott élményt! Ha van lehetőségünk helyben készíteni a terméket, akkor ezt feltétlenül kommunikáljuk is a vendégeink felé. A legjobb ha saját szemükkel is meg tudják csodálni a készítés folyamatát (pl.: látványműhelyen, vagy tv-n keresztül).uzlet6.jpg

Hívjuk fel a figyelmet arra is, hogy milyen alapanyagokból készül a fagylaltunk. Milyen csokoládét használunk, honnan szerezzük be a tejet, hány százalék szorbeteink gyümölcstartalma. Próbáljunk meg gyümölcsfagylaltot főleg szezonban készíteni, hiszen ilyenkor a vendégek is sokkal nyitottabbak ezekre az ízekre. Alapszabály, hogy kánikula esetén inkább a gyümölcsös ízek a népszerűek és mint üdítő frissítőt keresik a vendégek. Ezzel szemben kissé borongósabb időben a tejes alapú fagylaltok a közkedveltek. Ilyenkor inkább desszertként fogyasztjuk - ez igaz a szezon elejére / végére is.

A kiváló minőségű édességeken felül fontos vendéglátóhelyünk megjelenése, atmoszférájára. A pultunk az első olyan vizuális elem, mellyel a fogyasztó találkozik, így nagyon fontos, hogy az minőséget és tisztaságot sugalljon. Az ízek jelzésében elengedhetetlen a szimbólumok használata, mellyel a gluténmentes, laktózmentes variánsokra hívjuk fel a figyelmet. Erre nagyon jó példát látunk a híres külföldi fagylaltos láncoktól, pl: Grom Gelato, Gelateria La Romana, Funivia Cremeria, Sorbetteria Castigilone stb. Segítik a személyzetünk munkáját is ezek a kiírások.

valasztek.jpg

Apropó személyzet: az ő megjelenésük is hozzá tartozik az üzletünkről kialakítani kívánt összképhez. Tulajdonosként nem vehetünk részt minden egyes percben a bolt életében, nem fogadhatunk és szolgálhatunk ki minden vendéget, így munkatársaira hárul ez a feladat. Éppen ezért át kell adnunk ezt a szenvedélyt a kollégáknak, hogy ők is lojálisan, és szívvel tudják értékesíteni termékeinket. Jómagam a heti egy trénig híve vagyok, amikor átbeszéljük az újdonságokat, alapanyagokat, ízeket.  

Vendégeink nincsenek tisztában, hogy mitől jobb és jobb egy - egy fagylalt, desszert, csokoládé. Nekünk kell elébe mennünk és mutatnunk a helyes irányt. Érthető kommunikációval taníthatjuk, minőségre fogékonnyá változtathatjuk a minket látogatókat. Ne sajnáljuk rá az időt, mutassuk be, hogy mi miből és hogyan készítjük fagylaltjainkat!... és legyünk is büszkék rá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarcukrasz.blog.hu/api/trackback/id/tr4914918076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása